عواصف

...جمعیتی که مثل آهن محکم می‌باشند و بادهای عواصف آن‌ها را نمی‌لغزاند و از حرب و جنگ ملول نمی‌شوند و بر خدا توکل می‌کنند

عواصف

...جمعیتی که مثل آهن محکم می‌باشند و بادهای عواصف آن‌ها را نمی‌لغزاند و از حرب و جنگ ملول نمی‌شوند و بر خدا توکل می‌کنند

عواصف
نویسندگان

با خامنه‌ای کسی نگردد گمراه

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۱ ق.ظ





بی سید علی خامنه‌ای شعار هم عهدی چیست
بی خامنه‌ای ندای یا مهدی چیست
هرکس که نشدفدائی خامنه‌ای
بی شک تو بدان منتظر مهدی نیست



طبق این عکس و شناسنامه، تولد حضرت آقا بیست و چهارم تیر می‌باشد.
اما این تاریخ صحیح نیست و تاریخ اصلی تولد مقام معظم رهبری، روزی دیگر است.

محمد مهدی اسلامی، روزنامه نگار، در وبلاگ شخصی‌اش این‌گونه می‌نویسد:
"مردادماه سال 1386 بود که روزنامه کیهان نوشت: از مدتی پیش روز 24 تیرماه شماری از ارادتمندان رهبر انقلاب فرارسیدن این روز را به عنوان روز تولد رهبری به یکدیگر تبریک می‎گویند و امسال در تفاوتی با گذشته علاوه بر ارسال شاخه‌های گل، کارت تبریک، پخش شربت و شیرینی، تهنیت از طریق پیام‌های تلفنی و... برخی از روزنامه‌ها نیز، ستون و صفحه و یادداشت به این روز اختصاص دادند. چند سال پیش وقتی برای اولین بار سبدهای گل و نامه‌های تبریک میلاد به ایشان رسید، در چند کلمه خطاب به یکی از نزدیکان خویش نوشته‌بودند: «اولاً، مولود این حقیر در تیرماه نیست و ثانیاً؛ من و روز تولدم ارزش این محبت‌ها را نداریم و این‌ها موجب شرمندگی من است، در عین حال لازم است از همه آن‌ها تشکر شود.»"

مشابه این مطلب، زمانی رخ می‌دهد که جناب عادل‌ آذر، رئیس مرکز آمار ایران، زمانی که تاریخ تولد مقام معظم رهبری را می‌پرسد، ایشان می‌فرمایند: "تیر ماه 1318. البته این در شناسنامه است. ظاهراً تاریخ صحیح باید فروردین‌ماه باشد." (برای ادامه کلیک کنید)

محمد مهدی اسلامی در ادامه این‌چنین می‌نویسد:
"پیش‌تر هم شنیده بودم که امام خامنه‌ای تاریخ تولدی که برایشان نقل می‌شود را نادرست خوانده بودند، اما در شناسنامه ایشان همان تاریخ قید شده بود. تا اینکه پیامکی از یکی از عشاق ایشان به دستم رسید که امروز، 29 فروردین را سال‌روز میلاد معظم‌ له اعلام کرده‌ بود. او نیز هم‌چون نگارنده به دنبال تاریخ صحیح تولد ایشان بوده است، تا این‌که در یکی از کتب منتشره از سوی انتشارات قدر ولایت، پی می‌برد تاریخ قمری صحیح تولد رهبر حکیم انقلاب، 28 صفر 1358 هجری قمری است و با پیگیری از مرکز تقویم موسسه فیزیک دانشگاه تهران، آن تاریخ را با تقویم شمسی تطبیق داده و در می‌یابد ایشان چهارشنبه 29 فروردین 1318 متولد گردیده‌اند."

حرف بنده این نیست که تولد مقام معظم رهبری دقیقاً کی هست؛ حرف اینجاست؛ آن دسته از خفتگان که بسیار احمقانه مقام معظم رهبری را با شاه مقایسه می‌کنند، از کنار این مطالب به صورت آفلاین و چراغ خاموش عبور می‌کنند و انگار نه انگار !

بد نیست که نگاهی به چند تیتر روزنامه اطلاعات داشته باشیم:

1 - اطلاعات: دوشنبه 23/12/1316، سال دوازدهم، شماره 3424. صفحه اول به دو قسمت تقسیم شده است. تیتر نیم‌ صفحه اول با حروف درشت: «در روز بیست‏ و چهارم اسفند...»، تیتر نیم صفحه دیگر صفحه اول: «تمبرهاى مخصوص یادگار شصتمین سال میلاد اعلی‌حضرت همایون شاهنشاهى»

2 - اطلاعات: سه شنبه، 24/12/1316 ، سال اول، شماره 279. صفحه اول، تصویر بزرگ رضاخان در وسط، تیتر ستون سمت راست تصویر: «به مناسبت شصتمین سال میلاد اعلیحضرت همایون شاهنشاهى: شادمانى عمومى و جشن ملّت» توضیح زیر عکس: «آیین جشن در تهران و شهرستان‌ها». تیتر سمت چپ: «به مناسبت جشن میلاد شاهنشاه، جشن‌ها» ادامه مطلب در صفحه 2 آمده است.

3 - اطلاعات، چهارشنبه، 25/12/1316 سال دوازدهم، شماره 3425. صفحه اول، تیتر درشت این صفحه: «به مناسبت شصتمین سال میلاد اعلی‌حضرت همایون شاهنشاهى». تیترهاى درشت مطالب این صفحه: «جریان دیروز و دیشب جشن‌ها و شادمانى عمومى ـ شرف‌یابى به حضور ملوکانه - مهمانى با شکوه در کاخ گلستان»

4 ـ اطلاعات ، پنجشنبه، 26/12/1316، سال اول، شماره 280. صفحه اول، تیترهاى ستون‌ها: «میدان سپه در شب جشن میلاد اعلی‌حضرت همایونى در ترکیه - در کاخ گلستان، و ... »

5 - اطلاعات، سه ‏شنبه، 23/12/1317، سال سیزدهم، شماره 3776. صفحه اول، تیتر درشت بالاى صفحه: «عید فرخنده 24 اسفند را به عموم هم میهنان شاد باش مى‏‌گوییم».

و در زیر آن سه عکس انفرادى و در کنار هم از رضاخان، فوزیه(همسر اول محمدرضا)، و محمدرضا(ولیعهد) چاپ شده است.

6 - اطلاعات، شنبه، 27/131712، سال سیزدهم شماره 3778. صفحه اول، عکس بزرگى از افتتاح میدان 24 اسفند(میدان انقلاب کنونى) در تهران در سالروز تولد رضاخان چاپ شده است.

7 - اطلاعات، چهارشنبه، 22/12/1318، سال چهاردهم، شماره 4129. صفحه اول، ستون اول، «24 اسفند جشن و شادمانى بزرگ ملى»

8 - اطلاعات ، پنجشنبه، 23/12/1318، سال چهاردهم شماره 4130. صفحه اول تیتر وسط صفحه با حروف درشت: «عید فرخنده میلاد ملى مسعود اعلی‌حضرت همایون شاهنشاهى را که سرآغاز روزهاى پر افتخار و سعادت‌بخش ایران امروز است به عموم هم میهنان گرامی شاد باش مى‏‌گوییم».

عکس بزرگ رضاشاه در وسط همین صفحه. تیترهاى سمت چپ همین صفحه: «جشن‌هاى میلاد مسعود شاهنشاه آیین‌بندى و چراغانى ـ جشن‏‌هاى خصوصى ـ ضیافت در کاخ گلستان - آتش‌بازى»

9 - اطلاعات، شنبه، 25/12/1318، سال چهاردهم، شماره 4131. تیتر بزرگ صفحه اول : «آیین جشن میلاد مسعود اعلی‌حضرت همایون شاهنشاهى در تهران». تیترهاى دیگر همین صفحه: «در تهران جشن و شادمانى - در کاخ شاهنشاهى عرض شادباش - در کاخ گلستان: در پیش‌گاه والاحضرت همایون ولایتعهد و والاحضرت همایون فوزیه پهلوى»

10 - اطلاعات، یکشنبه، 26/12/1318، سال چهاردهم، شماره 4132. تیتر درشت صفحه اول: «شب‌نشینى پرورش افکار در شب میلاد مسعود اعلی‌حضرت همایون شاهنشاهى (آیین بندى، سرود، سخنرانى، موسیقى، چکامه، نمایش)»


یا:
- در تاریخ ۴ آبان سال ۱۳۲۹ به مناسبت سی و یکمین سال تولد محمدرضا پهلوی یکسری تمبر در ۶ قطعه به ارزش ۲۵-۵۰-۷۵ دینار و ۱-۲.۵-۵ ریالی منتشر گردید.

تیترها و اخبار از این قبیل زیاد پیدا می‌شود که امیدوارم همین مقدار منظورم را رسانده باشد؛ لذا به همین اندازه بسنده می‌کنم.

واقعا مضحک است مقایسه فردی بی‌سواد، لاابالی و اراذل، عیاش، دنیاپرست، ذی شعور و از همه بدتر، دست نشانده و نوکر با عالمی که حتی به دنبال جشن تولد نیست و آن‌را وقت تلف کردن می‌داند، چون کارهای مهم‌تری هست که باید انجام شود؛ عزت و اقتدار مردم ایران...

به نظرم کسانی که شاه را می‌ستایند، ویژگی‌های ذکر شده در شاه را کمال آدمی(!) می‌دانند؛ وگرنه چه دلیلی هست برای ستایش این فرد ؟


پــ . نــ : رهبرم، در مقابل آینده‌ای تیره و مبهم و تاریک فرو رفته‌ام، تنها تو را می‌شناسم، تنها به سوی تو می‌آیم...

بی ربط: خدایا تو مرا عشق کردی که در قلب عشاق بسوزم. تو مرا اشک کردی که درچشم یتیمان بجوشم. تو مرا آه کردی که از سینه بینوایان و دردمندان به آسمان صعود کنم. تو مرا فریاد کردی که کلمه حق را هر چه رساتر برابر جباران اعلام نمایم. تو مرا در دریای مصیبت و بلا غرق کردی و در کویر فقر و حرمان تنهایی سوزاندی. خدایا تو پوچی لذات زودگذر را عیان نمودی، تو ناپایداری روزگار را نشان دادی. لذت مبارزه را چشاندی. ارزش شهادت را آموختی.
(قسمتی از مناجات‌های شهید چمران)

نظرات  (۹)

سلام علیکم
احسنتم برادر
فعالیت بسیار خوب و موثریست
انشالله از سربازان حضرت ولی عصر عج بوده و در رکابشان شهید شوید ...
التماس دعا
پاسخ:
علیکم السلام و رحمت الله
محتاجیم به دعا
برادر چرا برادر کشی؟؟
پاسخ:
برادر کش؟
http://www.ammarname.ir/link/25937
ویژه برنامه سالروز تولد مقام معظم رهبری!
نورافشانی، تردستی ! افطاری و پذیرایی!!
یا ابوالفضل....
پاسخ:
اشتباه هست
  • شاگرد کریمه اهل بیت
  • میلادت چه فروردین باشد و چه تیر
    برای ما همیشه عزیزی
    روز تولد فقط بهانه ایست تا این عزیز بودنت را با شور و جشن به همگان فریاد کنیم

    شب ظلمت و بیابان به کجا توان رسیدن
    مگر آنکه شمع رویت به رهم چراغ دارد

    لبیک یا خامنه ای
    پاسخ:
    با خامنه‌ای کسی نگردد گمراه
    او در شب فتنه می‌درخشد چون ماه
  • ابوالفضل اشناب
  • بسم الله 

    سلام
    در این که برگزاری مراسم جشن تولد اشتباه است شکی نیست لکن حلاوت دارد به هر مناسبتی نام زیبای رهبر را بشنویم! 
    حالا این را هم به قال نیک میگیریم! سرباز امام انقلاب ایم...

    جسارتا پست هایت را یک کمی کوتاهتر بنویس! 

    یاعلی
    پاسخ:
    علیکم السلام
    اتفاقا سایر دوستان هم همین نظر رو دارند! مختصر !
    یه کلاس تله‌پاتی باید برم !!
  • سعید براتی
  • سلام-

    اتفاقاٌ من هم مطلبی کوتاه در این خصوص آورده ام.

    نباید بگذاریم این رسم جشن تولد سازی در میان دوستان

    باب شود. کار صحیحی نسیت.

    پاسخ:
    علیکم السلام
    بله مطالعه کردم
    رسم صحیحی نیست. اما بهانه خوبیست
    دوستان تو نظرات راست گفتن
    من مونده بودم این چیه، کجاشو باید بخونی
    80 درصد متنت پاورقیه و منبعه!!!!
    پاسخ:
    اون‌هایی که شما میگی، پاورقی نیست؛ تیتر روزنامه‌ها هست !
    سلام
    کور بشه هر کسی که نمیتونه امامنا خامنه ای رو ببینه...
    بزرگوار چند روزی بود که این سایت باز نمیشد...
    التماس دعا
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ان شاالله مشکل برطرف شده
    محتاجیم به دعا
    سلام
    خدا قوت ...

    با پست " حضرت خدیجه (س) " بروزیم.
    یاعلی
    پاسخ:
    علیکم السلام
    سر زدم
    یا حق...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی